En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

torsdag 29 december 2011

Mysmorgon



Finns det något mysigare, Ronja Rövardotter är på tvn.. Älskar verkligen den filmen, så underbar :) ..

Igår var jag å min plutta på mellandagsrean i Linköping :).. Vi lånade mamma Hellmans bil för Pluttans var urladdad och min är det dålig koppling på.. Vi började med att åka till Tranåsbostäder för att byta nyckeln som Johanna fått fel förra gången till elskåpet vid parkeringen, men inte fick vi rätt denna gången heller :(.. Så dåligt.. Efter det fyllde vi på spolarvätska, blandade själva i pappa Hellmans garage :).. Hihi, det blir nog bra..

Sen bar det av till Linköping.. Jag hittade en jättefin klänning som jag tror jag vill ha på nyår :).. Men inte bestämt än.. Kanske blir det en svart i alla fall :)... När vi kom hem hjälpte pluttan att färga mitt hår, fast vi måste nog göra det en gång till.. Tack söta underbara du :)...



Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: