En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

onsdag 14 december 2011

Himlen idag


Uppe tidigt idag... Jag och B har varit och köpt lister utanför Tranås mot Gränna någonstans, tidigt i morse.. Vi åkte vid 06:00.. Innan han började jobbet.. När vi kom hem igen bjöd han på frukost :).. Tack söta du.. Efter det åkte jag hem och tittade på nyhetsmorgon.. Mys.. Sen göra sig iordning för fika på stan med mamma och Leopold, söt farbror.. Han är iaf över 70 år, och kläckte dagens underbaraste kommentar när vi var på väg ut från fiket. Det satt två andra farbröder vid ett bord och tittade på mamma och mig, då log han och sa till dom:

-Det här är mina vackra brudar!

Så himla gullig, inte kan man tro att han är 70+.. Efter fikan hämtar vi Ronja i skolan, sen hämtar vi presentpappret jag köpt på Tranås loppis/secondhand på Facebook, hur mycket papper som hälst juh :)).. Sen åker mamma och Ronja hem och jag åker till min favoritplats, himlen var så fin idag.. Nu väntar jag på att B ska sluta så vi kan sätta på listerna vi köpte i morse :).. Men det är juh ett par timmar kvar innan han slutar så ska nog slå in lite julklappar nu.. Åh, måste bara berätta, var uppe med bullar till pappa på jobbet, finns inget underbarare än att ge honom något för han blir så glad och det gör mig glad :) världens bästa pappa <3

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: