En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

onsdag 21 december 2011

Måndag, Tisdag, Onsdag...



Det är lite mycket nu, så har inte hunnit med att skriva så mycket..

Men har iallafall köpt alla mina julklappar nu :).. Ska bara slå i. Dom oxå.. Jag har hunnit med en lunch med Mona små charmtroll och systeryster, jättemysigt :).. Sen har jag jobbat, det börjar gå riktigt bra, börjar lära mig och komma in i det :).. Till och med så jag längtar dit :) känns jätteskönt :).. Sen har jag varit hos B och målat tv-bänk igen... Färgen räckte inte så han var inne på colorama för att köpa ny färg och köpa en roller istället för penseln som vi blev rekommenderade att använda, vilket var ett skämt. För hela bänken är ojämn... Och det sa han i butiken också att man absolut inte ska måla sådan färg med pensel.. Så ett stort ris till den personen som rekommenderade pensel, då bänken fortfarande inte är oki, efter vi slipat och målat med roller :(.. Men ett plus i kanten är att vi fick den nya färgen gratis, som lite plåster på såren, men ändå tråkigt...

Sen har jag varit och beställt och hämtat mattan åt B.. En rund, två meter i diameter.. Den var enorm.. Från bagaget och ända fram till backspegeln i min lilla plutt.. Haha.. Men den gick in iallafall :).. Nu längtar jag tills vi får rulla ut den och se resultatet, ska bli så spännande :)

Julen.. Ja, dagen innan jul ska vi fira hemma hos mamma :).. Men självaste julafton vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Hälsa på hos min underbara Helena och Monika en lien sväng.. Sen vet jag inte mer.. Fira jul själv, känns juh sådär.. Men det löser sig nog...

Idag har jag jobbat fram tills nu.. Snart ska jag ut på stan och hjälpa en god vän med att hitta julklappar till sin älskling.. Sen ska jag hjälpa en annan vän att griljera skinkan.. Sen blir det hem och slå in julklappar..

I morgon blir det en myskväll på stan med M.. Ser jag fram emot :)..

Puss o hejsvejs så länge <3

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: