En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

måndag 5 december 2011

Andra advent

Idag är det söndag och andra advent... Jag somnade väldigt sent igår.. Det var en omtumlande dag.. Men lyckades ändå ta mig upp vid halv tio idag.. Rätt stolt över mig själv, då jag i vanliga fall brukar sova dubbelt så många timmar varje natt än vad jag gjort denna... Men upp kom jag :).. Har varit ute i Hestra idag o förberätt Passaten för försäljning :).. Det skulle nämligen komma någon för att titta på den idag... Jag satt länge och väntade, men det dök inte upp någon :( .. Så blev inte av med min lilla älskling den här gången heller.. :( .. Börjar tycka det är lite ledsamt det här med bilen, att ingen vill ja den... Men men, istället för att sitta där ute och vänta på någon som inte kommer tyckte jag kunde kvitta.. Så jag åkte och hälsade på min lilla snutta istället :).. Det bjöds på kaffe och fikabröd, lika mysigt som alltid <3 .. Efter det var det hem och göra sig iordning för jobb, fick börja en timme tidigare än vanligt, så blev lite stressigt... Men jag han som tur var... När jag skulle backa ut från jobbet fick jag mig en överraskning <3... Sen blev det till att åka hem, gå igenom och renskriva alla post-it lappar och försöka få ordning på allt... Efter det började Beck på kanal 4.. Tyckte dock den va lite läskig... Så efter nyheterna kom B förbi och tittade slutet med mig.. De var snällt :)... Han hade även med sig CHOKLAD.. Så söt.. Verkligen uppskattat :) blev jätteglad.. Tack...

Nehepp nu måste jag sova, klockan ringer vid kvart över fem.. Ska vara barnvakt i morgon åt två små charmtroll <3

Natti natti


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: