En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

fredag 2 december 2011

Glöggmys i Motala




Idag har jag fikat med min lilla tösafia <3.. Vi tog även ett varv på stan.. I jakt på julklappar :) .. Vi hittade dock inga.. :( .. Men pluttan hittade iaf en födelsedagspresent till sin lilla mamma :) .. Jag hittade en underbart fin lampa som jag tycker B ska köpa till sin nya lägenhet som vi håller på att inreda :) .. Får se om han godkänner den, kostade juh "bara" 2200 kr.. Haha... Men den e juh sååå fin :) .. Finns på bosättningen i Tranås.. Jag hittade också något som hamnar på önskelistan, ett par pälsiga vantar och öronmuffar, så myspysiga.. Verkligen vill ha begär!!!..

Efter våran underbara dag på stan far jag upp till Motala och hälsar på min lilla ängel och prinsessan <3 .. Kommer lagom till julkalendern börjar, jag och Luuke kryper ner under filten i soffan.. Undertiden kokar Sannisan tomtegröten på spisen.. Nu ligger ja här i soffan proppmätt, efter gröt, kaffe och glögg.. Det ligger marabou choklad på bordet och i normala fall hade jag dykt på den.. Men helt proppmätt och aldeles nöjd, är jag inte sugen alls.. Nog första gången i mitt liv.. Haha..

Stannar i Motala i natt och i morgon blir det julbak, lussebullar och pepparkakor.. Vi ska försöka hinna med lite julpynt också :)..

Puss o hej <3

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: