En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

tisdag 27 december 2011

Du...

Du
omedelbar kärlek, så snabb, så skoningslös

hur gör man när man inte kan andas
när man är rädd för det man känner.
När man är rädd att skrämma bort.
Jag älskar dig
Hur ska jag klara av att leva när du inte är nära
när jag behöver dig för att kunna existera
ensam och stark.
Inte nu 
När jag är ensam är jag svag
Min kärlek är så total
hur bär man sig åt när man inte finner ord
när man inte kan förklara hur mycket man känner. 
Jag har hittat min själsfrände min livskamrat
jag vill ha dig för alltid 
jag vill älska dig till tidens ände
gränslös kärlek
så mycket att det gör ont.
För kärlek gör ont
även om den är besvarad
jag vet att du känner som jag
det syns i dina ögon
total kärlek och evig lycka
Du 
är mannen i mitt liv
jag kan inte leva utan dig
du har mitt hjärta i dina händer
tappa mig inte.

Jag älskar dig!

Inga kommentarer: