En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

tisdag 1 november 2011

Vinter

Snart e de vinter o snön kommer.. måste försöka få på mina vinterdäck. Längtar inte alls till snön o allt de kalla, brr.. o behöva skrapa rutorna på bilen o skottar sig fram i yrvädret.. Men hittade en vacker bild som jag tog förra året. Tittar man på den, så e de juh väldigt vackert. Känna snön knarra under skorna, se de kristallklädda grenarna och solens strålar gör hela marken till ett vitt glittrande täcke. Jo, jag ska se fram emot vintern o allt det vackra.. ignorera det kalla..


Jag har varit och sökt jobb idag, nervös så jag trodde jag skulle dö.. Fick skriva i en intresseanmälan och ja darrade så mycket, så jag vet inte ens om det gick att läsa vad ja skrivit.. men nu har jag gjort det iaf.. känns skönt nu efteråt:)
varit på arbetsförmedlingen idag också och skrivit in mig.. min första arbetslösa dag idag.. känns skit.. Men får hålla tummarna att jag får jobb snart igen..

Inga kommentarer: