En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

torsdag 17 november 2011

Twilight, träning o julbelysning..

Jahopp... Kollade bio med bästaste B igår.. jätte trevligt:).. Dock lite besviken på filmen.. Hade nog lite för stora förväntningar.. Så mycket detaljer som saknades (har läst boken).. Eller rättare sagt lyssnat på ljudboken, som är helt fantastisk, man kan lyssna på den om och om igen utan att tröttna.. Kanske ska nämna att det är Twilight jag pratar om :).. jaja, Det var en väldigt lyckad kväll igår iaf, med trevligt sällskap :) ..
Idag har jag varit så duktig o gett mig på att träna för första gången på väldigt länge, det gick riktigt bara, först tänkte jag att jag skulle hitta lite inspiration på nätet för hemma-träning, men det var juh en hel djungel.. så satte på bästaste musiken på spotify o körde på vart efter jag kände, och hade lust.. Riktigt roligt faktiskt :)

Jag ska alldeles strax in i duschen, för sen blir det en tur på stan med M, Dom ska tända upp all julbelysning på storgatan och ha nån så kallad invigning,  Synd bara att det inte är snö ute, det hade varit så mycket mysigare då..

Inga kommentarer: