En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

onsdag 9 november 2011

Blommor & Bullbak










Igår vaknade jag, å bara fick sådan lust att städa :) händer ytterst sällan... Men tog tag i det o storstädade hela lägenheten :) .. Jättefint blev det... sen var jag nere på Ö&B och köpte ny tandborste åt M .. Tyckte han behövde en ny... Efter det åkte ja hem och åt lite lunch.. makaroner o beasås. sådär gott, men det funkade... sen slocknade ja i soffan, skulle bara vila maten en liten stund, men tvärdog... ha ha konstigt... Syster L kom och knackade på dörren så ja vaknade... Hon hade lite rast från jobbet, vi bestämde oss för att åka och handla när hon slutat.... På Willys blev det. Jag fick låna 200 kr av L så jag kunde handla lite med, det blev ingredienser till bak, bullar och bröd. När jag kommer hem från handlandet står M o lagar mat i köket.. Dom är till dig... åååååh, va fina :) min prins har köpt blommor till mig <3 .. För att du har städat så fint... åh vad jag älskar honom <3.... Sen hade han köpt kanelbullar så vi tog en fika innan han skulle åka ner till bowlinghallen. Han måste hjälpa J med köket därnere, dom har fått en vattenläcka :(... Sen åkte M på innebandyn efter det... Så jag hade hela kvällen för mig själv... Men det gick åt för var inte färdig med baket förrens klockan var halv tolv och då hade M redan hunnit hem igen...

Inga kommentarer: