En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

måndag 21 november 2011

Depplisch

:Snart är det första advent.. Har beslutsångest om jag ska julpynta eller inte... Känns onödigt på något vis, men ändå inte.. jobbigt. Kanske kan sätta upp en adventsljusstake i fönstret åtminstone.. Mm.. får fundera på det.. Idag ska jag till Preem, får vi se hur det går där.. Är väldigt nervös, hoppas det går bra.. Hamnat i lite depp, så vill egentligen bara köra ner huvudet under täcket o inte kicka fram mer... Men de går juh inte, så lika bra att ta tag i livet och göra det bästa av det.. Systeryster fyller år på onsdag, så då blir det kalas :) ser jag fram emot, få träffa familjen lite.. <3
Helgen... Jo, den har varit oki... Fått träffa min lilla pluttafia o hennes lille prins, jättemysigt <3 .... Sen har jag tittat när lillebror Hellman spelat match, sen när M och pappa Hellman spelat, duktiga va de alla tre :).. Jag har tittat på Idol o massor av film med B o ätit kinamat.. Jag har varit hos mitt hjärta o druckit kaffe och möblerat om i Monikas sovrum.. Jag har varit på fest i Frinnaryd... Ändå har jag upplevt helgen som att jag inte har gjort någonting...

Inga kommentarer: