En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

fredag 4 november 2011

Fortsättning gårdagen..




Efter myspysdagen med prinsessan är det dags att plåstra om pärlan. Laga avgassystemet. Vem är inte mer underbar än min bästaste B, som hjälper mig med detta :) .. Vi har en jättetrevlig kväll i verkstaden och jag får byta mina vinterdäck helt själv. Det var lättsom en plätt, så stolt över mig själv.. Till och med B vart imponerad :) .. När vi var klara i verkstaden, unnade vi oss pizza och film.. Det var vi helt klart värda :)

Inga kommentarer: