En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

tisdag 22 november 2011

Livet...

Ska prova att blogga via telefonen.. Mitt Internet strular, så får inte igång det.. :(...

Mamma och jag har varit på stan idag och köpt födelsedagspresent till syster idag, jättemysigt :).. Behövde lite mammatid <3.. Kan dock inte lägga upp några bilder idag, för då kan hon gissa vad vi köpt..

Det hände något igår, som gjorde mig väldigt ledsen... Att se en så nära vän få ett sådant besked... Går inte att beskriva... Det gör ont ända in i själen.. Jag lider med dig min vän, jag kommer alltid att finnas här för dig, å du finns i mina tankar.. Du kommer klara det här det lovar jag.. Jag ska stötta dig <3.......

Jag va på mitt nya jobb igår, fick schema, beställde kläder och fick en rundtur.. Jag ska gå brevid första dagen i morgon, är jättenervös.. Men hoppas det går bra...

Plockat lite hemma idag, har nog bestämt mig för att julpynta iaf :).. Ska ha adventsfika hemma på söndag, familjen kommer.. Så då måste de juh vara fint :)...


M... Ja saknar dig..


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: