En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

onsdag 4 januari 2012

Tisdag idag, eller nu är det onsdag..

Det har varit en lång dag idag.. Hälsat på mamma i hestra, jättemysigt. Saknat henne massor, jag har inte träffat henne sen julafton. Har haft så mycket att göra, jobbat och så. Efter det hem och sova en stund, den här veckan i månaden är verkligen hemsk vill bara dö, hugga av kroppen under bröstkorgen.. Slippa smärtan.. Men det är bara att stå ut, leva på piller så är man åtminstone lite människa.. M kom och överraskade mig idag med sitt besök, blev så glad :).. Det gjorde min dag, blev piggare när han hade varit här, han gör mig glad.. Så när han åkt igen, satte jag igång musiken och tog tag i städandet, skönt att greja och pyssla lite. M hjälpte mig att få ut dammsugarpåsen också, så nu måste jag bara köpa nya påsar och försöka sätta i den igen. På kvällen fick jag besök av B, vi tittade i mina fotoalbum.. Haha, herregud vad man såg ut när man var yngre.. Efter det åkte vi till Mjölby och käkade nattamat på McDonalds :).. Jag har även börjat på ett stickprojekt, M har önskat sig en mössa, vi får se om jag rer ut det :) .. Nu ska jag försöka sova, ska till mamma och tvätta i morgon..

Natti natti <3


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: