En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

måndag 3 september 2012

Ny tidning :))

Köpte tidning igår och den är bara så underbar så jag måste göra lite reklam och rekommendera denna :) köpte den ofta för något år sedan, men så fick jag se den i tidningshyllan igår åh fick en sån där måste bara ha känsla.. Tidningar har blivit så underskattade på senare då allt finns att hämta på nätet, men den känslan att få krypa ner under täcket med en tidning, så mysigt :) läste också att ett nytt nummer kommer ut idag :D hmm.. Undra om ja ska bege mig och införskaffa den redan idag eller om jag ska vänta ett par dagar och njuta av mitt nummer jag har..

Inga kommentarer: