En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

fredag 14 september 2012

Äskade Älskade vän <3

Har haft den underbaraste dagen på väldigt länge med mina prinsessor och min lilla prins <3 fått mysa me lilla snörpan, måla me plutten och shoppat me min flikka :) vi har fikat och handlat på rean.. Bikinisar, hotpants, linnen, skor för 15 kr st.. Fick skämma bort min sötnos oxå, 3 par shorts för 35 kr st och ett par skor även till honom :D. Vi har både hunnit med Linköping och Norrköping.. Så mycket som jag skrattat och njutit idag, älskar er sååå mycket <3
Jag har nog lyckats matta ut dem alla tre, till och med Sanna tog en powernap vid ratten ;)
(bilderna hamnar i oårdning)

Inga kommentarer: