En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

måndag 16 april 2012

Sprudlande glad :)

Sista jobbdagen, sen tar jag helg :) känns underbart med tanke på det fina vädret :).. Ryktades om att det skulle bli snö idag, men solen skiner och himlen är blå.. Några små enstaka fluffiga moln..

Jag kommer in i jobbet mer och mer, allting går lättare och jag börjar känna mig trygg i min roll :)..

Kunderna har varit väldigt trevliga och jag har möts med många leenden :).. Igår vet ja inte vad det var i luften, det sprudlade inom mig.. Glad och lycklig :)..

Jag har fått ett hopp också :).. Ingenting är bestämt, har bara fått ett kanske.. Men det samtalet väckte hoppet inom mig.. Att kanske, kanske blir det så :) då skulle hela min livssituation förändras.. Åh vad jag hoppas :)..

Har märkt också hur mycket jag har förändrats det senaste året, jag vågar så mycket mer.. Är inte rädd längre, inte för någonting känns det som och det är en sån skön känsla :).. Mognad, hade mamma sagt :)..

Mamma.. Saknar dig mamma..

Jaa, Ja ska ringar henne i veckan, nu när jag är ledig :)..

Oj, nu e nog rasten slut hihi.. Bäst att göra liten nytta :) 4,5 timmar kvar av arbetspasset :)

Puss o hej


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: