En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

torsdag 29 mars 2012

Tjuvstartat påsken

Såg att både mamma och Johanna hade pyntat så då tänkte jag att då får jag med :).. Kommer påskriset slå ut lagom till påsk :).. Det är så mysigt att va hemma och pyssla och greja.. Har haft den känslan och inspirationen i nästan en månad nu.. Känns underbart.. Har inte känt såhär på flera år, det var nog när jag och lillebror bodde tillsammans som jag kände såhär sist och det var 2009.. Känns som jag har hittat hem :).. Tänk om det kunde va så, att det är här jag ska bo, att det här ska vara mitt hem, att det ska kännas hemma.. Jag hoppas verkligen det :).. Det här är åttonde stället jag bor på sen jag flyttade hemmifrån.. Hoppas att detta hem ska ge mig ro i själen...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: