En liten skyddsängel gick igenom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig. Denna skyddsängel är med dig dag som natt så att ingen ska göra dig illa, att inget hemskt ska hända dig. Skyddsänglarna flyger ibland så högt att vi inte kan se dem, men de tittar ned på oss, var vi än befinner oss.

söndag 11 mars 2012

...

En dag som alla andra.....
men jag vet inte nu vart jag ska vandra......
Så mycket som jag borde göra,
men min hjärna vill ej höra......
Kämpar för att få lust och energi,
men kroppen kämpar för att bli fri.......
Mängder av känslor som sakta virvlar runt i min kropp,
De går inte att släppa,
ej heller få något stopp............................
Minnen trängs i mitt hjärta o orsakar hela min stjäl oändlig smärta...............
I morgon är en annan dag...........
Kanske jag orkar då ta nya tag

Inga kommentarer: